Advertisement for the slideshows

Tuesday, October 21, 2008

Tank 非你莫属....Belongs to You

<白>:你知道吗?☆
我很喜欢牵着你的手的感觉☆
发生什么样子我好希望再来一次☆
懂得让我微笑的人
再没有谁比你有天份
轻易闯进我的心门
明天的美梦你完成
整个宇宙
浩瀚无边的尽头
每颗渺小星球
全都绕着你走
爱我非你莫属
我只愿守护
由你给我的幸福
爱我非你莫属
也许会笑着哭
但那人是你所以
不怕苦

爱我非你莫属
我只愿守护
由你给我的幸福
爱我非你莫属
也许会笑着哭
但那人是你所以
不怕苦
那人是你所以
不怕苦...
不怕苦☆

I sang this song yesterday night...yeah...quite embarrassing to be honest....I was so shy.... well, i did not sing in front of her la...but through phone...haha....My face turned red hot...haha well what you expect...haha..... Happy Second-Month Anniversary XD

For those who do not know chinese...this is a lyrics of a love song... yes...again..haha
It is about a guy that tell his girl friend that she is his everything....and that even though sometimes it hurts, he just couldn't help but to love her.

No comments: